Annyira vicces, amikor egy gigaáruház a belváros közepén megpróbál kultúrát közvetíteni. Ennek vannak fokozottabb és enyhébb megnyilvánulásai. Az igazán durva, amikor színpadot állítanak és néptánccsoportot hívnak, az enyhébbet épp a hétvégén láttam: stilizált '48-as plakáton hírdették ki három pontos kiáltáványukat. Idézem a világmegváltó, forradalmi három pontot.
1. Az áruház szolgáltatói és kereskedelmi egységei március 15-én zárva vannak
2. Az áruház vendéglátóegységei március 15-én is zavartalanul üzemelnek
3. Az áruház március 16-án várja látogatóit
2. Az áruház vendéglátóegységei március 15-én is zavartalanul üzemelnek
3. Az áruház március 16-án várja látogatóit
Vagy valahogy így. Vajon mit képzeltek a marketing oszályon???
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése