2008. március 18., kedd

Napi fél perc gondolkodásra

Addig is, amíg semmi közhasznút nem tudok írni, leírom a nap felismerését és a nap kérdését. Egészen mostanáig büszkén fájt a jobb karom, azt gondoltam, hogy nagyon izmos lett a tegnapi nap alatt, bicikliztem is meg lépcsőztem a biciklivel a jobb kezemben. Gondoltam, viszlát integető háj (nem mintha sokat integetnék), szevasz bicepsz. De most bementem a wc-be és megnéztem mi újság, és kiderült, hogy a tegnapi perecelés fáj, mert egész lényemmel ráestem a magam jobbik oldalára.

A nap kérdése pedig szintén a wc-ben fogalmazódott meg bennem: (Kedves dr Domján László!) vajon az agykontroll segítségével rá lehet-e venni a hajat, hogy ne arra göndörödjön amerre ő akar? Persze tudom, hogy már a kérdésfeltevés is ellent mond az agykontroll írott szabályainak, mert a NE szó súlyosan rongálja a személyiségemet.

Nincsenek megjegyzések: