2008. március 14., péntek

Gondolat-kísérlet

Gondolat-kísérletnek vetem alá magam. Mától egy hétig leírom azokat a dolgokat, amiket szeretek az életben és azokat, amiket nem. Győzzön a többik, aztán kimondom a diagnózist: megkeseredett negatív vagyok vagy bizakodó pozitív. Megpróbálok majd nem részrehajló lenni.



Szeretem:
- az öblítőillatot a ruháimon
- a ropi mellé a sósmogyorót enni
- a dinnyét addig enni, amíg megakad a torkomon
- ahogy az ujjaim között fennakadnak a citrommagok
- a kutyám fingszagát
- ahogy a tesóm rámmosolyog
- kitalálni a villamoson, ki mivel foglalkozhat
- ha üres a számítógép desktopja
- a páros számokat
- ha merőlegesen és/vagy párhuzamosan vannak a dolgok egymás mellett
- hogy a balzsam egy simításra selymessé teszi a hajam
- ha a kutyák füle vízszintesen lobog futás közben
- az alkohol első hatását, amikor még csak bizserget
- amikor a Kossuth Rádióban felsorolták a várható időjárást és szélerősséget városonként
- először a csokit körbeeni a túrórudiról
- a párizsis kenyeret paprikával
- az éjszakai vezetést egyedül, zenét hallgatva
- a frissen nyírt fű illatát
- amikor mintát alszok az arcomra
- ahogy a nagymamám bepörög valami érdekesre
- ha olyan jó az idő, hogy át lehet sétálni a Margit-hídon
- ha a Margit-hídon átsétálva egy villamos sem jön, mert akkor nem remeg a testem
- a Pilóta kekszet szétválasztani, először megenni az íztelen világos felét, aztán kinyalni a krémet és végül megenni a csokis kekszet


Nem szeretem:
- ha nem látok a moziban az elöttem ülőtől
- ha csalódok az ételben, amit elém raknak
- más után az almát harapni
- a cigit végigszívni
- a kisfiúkat pelenkázni (ezt régen kellett csinálnom, amikor pelenkás kisfiúra vigyáztam)
- ha valaki megvárakoztat
- ha valaki gyakran használ szenvedő szerkezetet
- ha a visszajáró aprót nem a tenyerembe adják
- ha fönt kell kapaszkodni a járművökön
- ha fönt kell kapaszkodni a járművökön és a kabátomból a csupasz csuklóm lóg ki
- hogy a nyomtatott lapokban nincs keresőprogram
- ahogy kattan egyet az olvasólámpa pár perccel a lekapcsolása után
- a páratlan számokat
- ha Lakat T. rámmosolyog
- nézni magam a tükörben miközben a fodrász vágja a hajam
- amikor a bankban felvillan a sorszámom és mindenki addig nézi a hátamat, amíg a pulthoz érek
- a kihült pizzát
- ha a körömlakk nem ér ki a körmeim széléig
- ha egy férfi nyilvános helyen belemarkol a csaja fenekébe
- a csorba bögrét
- hogy a postás mindig kétszer csenget
- a közhelyeket, főleg azért mert milyen igaz
- a Nyugati téri négyeshatos megállót
- amit Vitéz Budaházy Nagyvezér György csinál (vajon 100 év múlva hogyan fog szerepelni a törikönyvekben? bár tesóm szerint 2012-ben vége a világnak, pont mire visszafizetem az illetéket.)
- hogy mindig korábban kelek fel, mint szükséges lenne
- ha a sorban a mögöttem álló a nyakamba liheg

5 megjegyzés:

k!d írta...

Még néhány szerethető dolog, az enyéimből, csak hogy a pozitív oldal győzzön. Válogass nyugodtan :)
- az esőszagot
- fel nem tett kérdésekre válaszolni
- a mosolyráncokat
- eldugott és elfelejtett pénzt találni
- a piros pulóvert, férfiakon
- az étcsokit
- a nővérem muffinjait
- sonkát tejjel, nyáron, este
- a reklámok forgatási helyszíneit felismerni
- kedvenc gyerekkori filmek zenéit visszahallgatni
- barátokkal enni/sörözni
- részegen táncolni
- idegen nyelven gondolkodni
- az öcsém kiskori rajzait nézegetni
- forró fürdővízben elmerülni
- a frissen levágott haj hiányát a tarkómon
- visszaolvasni, amit leírtam

szédültborbála írta...

Mennyire szemléletesek! Köszi az inspirációt! Ezt a részegen táncolást kipróbálhatnánk már egyszer, nem?

k!d írta...

De vigyáznod kell, mert olyankor nagyon macsós vagyok :D

szédültborbála írta...

Hogy érted? Nőket pofozol fel és kutyákba rugsz bele?

k!d írta...

Csak macskákba, és azokba is egészen finoman... :)
Nem, részegen sármőr vagyok, mindenkinek elcsavarom a fejét.