2007. december 13., csütörtök

Off topic

Teljes mértében offtopic, de nem tudok jobb fórumot arra, hogy elmondjam mindannyiotoknak, milyen nagy esemény történt ma. Detektív James 'Sony' Crockett, alias Don Johnson - a lezser dzsigolo-viselet hétköznapi hagyományainak megteremtője, a zokni nélküli ember, az ember, aki először hordott polót a zakóhoz - járt ma a loftban, hogy mint készülő új filmjének főszereplője és koproducere szemügyre vegye a helyszínt. Természetesen akkora vesztes vagyok, hogy éppen lent ebédeltem az Illatosban, amikor mindez történt, de az egész szerkesztőséget teljes lázban tartja az eset és percről percre újabb részleteket tudok meg a látogatásról.


Don asszisztense elkérte a wc kulcsot Zsófitól, a cotcot.hu főszerkesztőjétől, aki közvetlenül Don kezébe adta a kulcsot, ezáltal pedig megérintették egymás kezét. Sajnos senkit nem fedezett fel, senkinek nem kérte el a telefonszámát, viszont itt hagyott egy fél palack ásványvizet, amit most elárverezek az ebayen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

ÉNLÁTTAM ÉNLÁTTAM!!!!!!!!!!!
Annyira egy szép egy ember!!!!!
Már amit összevartak belőle a plasztikai sebészek.
De az annyira szép!!!!!
Egyszer rám is nézett, aznap legszívesebben azt sem engedtem volna, hogy bárki más rámnézzen!!!!
Nem is fürdök már soha többé, hogy le ne mossam magamról a tekintetét!!!!

:-)

szédültborbála írta...

kicsit sajnálom, hogy egy don senkiházi johnson tekintete ennyire felülírja a miénket, mellyel nap, mint nap megajándékozunk. de látom, téged is elkápráztat a celebcsillogás...