2007. december 10., hétfő

Breaking news! Csizmát vettem

Nagyon fontos dolog történt, bementem a Nyugati téri gigaáruházba, hogy csizmát vásároljak. Ha tehetem, elkerülöm a monstrumot, mert sajnos rendelkezik minden olyan tulajdonsággal, amit az idegrendszerem már nem tolerál így közel a harminchoz. Mivel erősen pisilnem is kellett, adtam magamnak fél órát, hogy megtaláljam az ideális lábbelit. Úgy egyeztem meg magammal, ha nem elég ez az idő, akkor befejezem. Nos, jópár (mondjuk szám szerint közel hat) boltban jártam, és örömmel tudatom: MINDEN ELADÓ kedvesen fogadott, köszönt és mosolygott. Volt idősebb és fiatalabb is a szórásban, de kivétel nélkül mindegyikük úgy viselkedett, ahogy azt elvárnánk, pedig este fél nyolc volt, ami azt jelenti, hogy ők már több mint kilenc órája álltak a pult mögött a karácsonyi hajrá kellős közepén. Mondjuk tudatosan figyeltem arra, hogy én is mosolyogva köszönjek, de úgy tűnik meg is lett az eredménye. Na erre varrjunk gombot. És még csizmát is kaptam! Éljenek a plázák!!

Nincsenek megjegyzések: