2008. július 8., kedd

Az évszázad ánusza

Ebben az országban két ember van, akit valóban mindenki ismer: az egyik az a mentős, aki Friderikuszt bevitte a kórházba, amikor egy balulsikerült kufircolás következtében szétrepedt az ánusza, a másik pedig az az orvos, aki ellátta. Éppen két perce hallottam egy kedves kollegámtól, hogy az ő volt barátjának egyik barátjának az apukája volt a szerencsés orvos, aki ellátta a vérző seggű Friderikuszt. De legalább hat másik olyan embert ismerek, akik viszont közeli barátságban állnak a mentőssel, noha egymást nem ismerik.

A történetben egyetlen bizonytalan pont van, az pedig Friderikusz heves partnerének kiléte. Bizonyos források szerint Csonka Pici volt az, mások viszont tudni vélik, hogy Varnus Xavér volt a dúvad. Végülis érthető, Orosz Józsefen kívül ők ketten az ország közismert buzijai. Ez roppant érdekes és a kilencvenes évek vége óta gyakran elgondolkoztat a városi legendák nagyszerűségéről.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

azt a mentőst én is ismerem, de tényleg, lol

szédültborbála írta...

Na ugye! Az igazi az lenne, ha végre a mentőssel találkozhatnék.

Névtelen írta...

én vagyok az a mentős

suzy q írta...

áhh én ismerek egy lányt, akinek az ismerősének a szomszédja a mentős:)))

Névtelen írta...

=D Az egyik barátnőm szülésznőnek tanult Pesten, és abban a kórházban látták el.
Párom húgának az anyósa pedig főnővér, ő konkrétan ott is volt.
Milyen kicsi a világ...
Elképzelem a több száz embert, aki nem ismeri egymást, de végignézi a seggvarrást... JUJ.

Névtelen írta...

Ennek a legendának én egy olyan változatát ismerem, melyben egy pezsgősüveg szerepelt ...

Névtelen írta...

én ezt úgy ismerem, hogy a csonka piciről szól, és a barátnőm keresztapja műtötte.
de most komolyan. :D
tényleg!